Det majestätiska rummet.

Har varit sjuk hela helgen. Ont i huvudet, snorat, nyst och varit allmänt orkeslös.
Jag tog därför tillfället i akt att fotografera mitt fabolösa rum här på 139 London Rd, tre trappor upp.





Här ser ni en bild på hallen, tagen från min dörr. Toaletter i dörrarna längst bort och utgången under nödutgångsskyltarna. Golvet som ni ser är nylagt. Strykjärnsmärken och skit. Jag undrar vad det är för möbel som lämnat så markanta raka streck efter sig, där är det iallafall rent golv, någorlunda.

Bild på köket kommer....Jag förstår om ni håller på och spricker av spänning. Haha!

Kommentarer
Postat av: Mitra

fint paraply =)

2010-11-14 @ 18:58:29
URL: http://mitraekstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0