Valencia 2010

Nu är jag tillbaka i Valencia. Ny skola och nytt boende. Och oj så ångerfull jag är. Varför valde jag inte min gamla skola, där var lokalerna fräscha och ljusa. Mitt klassrum jag har nu har inte ett enda fönster. Bunker nästintill.
Lärarna är säkert super, var lite okoncentrerad idag, längtade nog för mycket efter den gamla tiden här.

Kan berätta lite om lägenheten. Ligger alldeles i närheten av skolan (både på gott och ont). Jag har eget badrum med badkar och hela kittet. Balkong råkar jag på att ha också, inte fy skam.

Nä, nu ska jag ge det här en chans även om det stundtals kan kännas lite hopplöst!

Kommentarer
Postat av: Mitra

MEN LOUISE!! Vad du är hemlighetsfull. Är du redan tillbaka?! ;O Nu måste du ta och skriva ett brev och berätta!!

2010-02-08 @ 18:17:22
URL: http://mitraekstrom.blogg.se/
Postat av: Malin

Hoppas på täta uppdateringar!

2010-02-11 @ 10:40:01
Postat av: Jenny

du är jätte häftig som klarar av dethär. jag beundrar dig för att du vågar. :)



Synd bara att det var så dåliga lokaler... du får kompensera med ett skumbad varannan kväll ;) Hoppas allt går fin fint och att det känns bättre!



kram

2010-02-12 @ 17:32:32
URL: http://satsuki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0