Vamos a la playa



Playan i Valencia. Där har jag tillbringat två dagar i sträck varav idag var den dagen jag blev av den rödare kulören. 

Dagen har varit fruktansvärd varm och medelhavet är verkligen varmt..

Idag tittade jag av en tillfällighet ner i en av postlådorna som finns här i trappuppgången men som vi inte har nyckel till.. I där såg jag ett gult kuvert och tänkte att, aha, det det kan vara från Mitra så jag pillade fram brevet och mycket riktigt var det från henne. Med ett stort leende på läpparna läste jag sedan brevet på stranden..

Kommentarer
Postat av: Mitra

Åååh, vad härligt att det kom fram!

2009-10-06 @ 17:07:10
URL: http://unfurlyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0