"Centro de salud Benimaclet"

Idag har jag varit hos doktorn. Bara det är ett äventyr. Först att "skriva" in sig och att få tid och sedan att hitta till rätt korridor och doktor. Jag hade Frida med mig, vilket var mycket bra.

När jag kom in till doktorn berättade jag att jag hostat i 4 veckor och att jag har ont i huvudet. Doktorn tittade mig i halsen och konstaterade att det nog var en inflammation. Sedan skrev hon ut två olika piller (antibiotika) som jag ska ta i tre dagar. Blir det inte bättre nu så blir jag tokig.



Kommentarer
Postat av: jenny

Ja, men du ska nog först bli av med din hosta innan du börjar andas kall luft... ;-) Hoppas det går över snart, du måste ju få några hostfria veckor där borta!

Känns som att du har det relativt bra annars? om man tittar på bilderna... en värmd sandstrand vore inte helt fel just nu... kram

2009-10-18 @ 12:44:54
URL: http://satsuki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0