Ultíma noche con mis compañeros

Nu är det slut. Nu har jag gått den sista dagen i skolan och sovit den sista natten i lägenheten. Nu är det slut.

Kommer sakna er allihopa här nere. Framförallt mina kära rumskompisar och grannar. Klasskompisarna också. Jag kommer sakna tjejen i kassan som ibland börjar skratta. Jag kommer sakna att gå ut. Jag kommer sakna alla jag varje dag möter när jag går till skolan. Jag kommer sakna HACENDADO....



Jag och mina lägenhetskompisar försöker oss på att göra den klassiska spanska: "No sé"-minen.






Kommentarer
Postat av: Jenny

jasså, det är slut nu... det var ju trist. :( Du får väl åka ner igen?



Vad betyder den typen av min? :p

2009-11-15 @ 19:42:15
Postat av: Mitra

oj nej vad snabbt tiden har gått.!

2009-11-18 @ 20:57:17
URL: http://mitraekstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0